Elektrokolo krosové Apache Matto MX 13Ah „Sportovní krosové elektrokolo s extrémně výkonným středovým motorem“
Široce oblíbené krosové elektrokolo vstupuje do nové sezony se zcela přepracovaným hliníkovým rámem s částečně integrovanou baterií a extrémně výkonnou pohonnou jednotkou ve svém středu. Sportovně střižená geometrie, kvalitní vzduchová vidlice i silné kotoučové brzdy toto elektrokolo předurčují pro použití na silnicích, cyklostezkách, ale i polních a lesních cestách všeho druhu. Matto MX bude oporou sportovně založeným i rekreačním cyklistům bez rozdílu a jako takový jasně dokazuje, že krosové elektrokolo může báječně fungovat i bez značkového pohonu věhlasného jména.
Klíčové vlastnosti: kompletně přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s maximálním točivým momentem až 80 Nm lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 13 Ah (468 Wh) vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zamykáním z řidítek
Podrobný popis: kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s částečně integrovanou baterií extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm lithium-iontová rámová baterie značky LG s celkovou kapacitou 13 Ah (468 Wh) možnost vlastního nastavení řídícího softwaru včetně zvýšení limitu rychlosti barevný TFT displej s USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zdvihem 63 mm a zamykáním na korunce hydraulické kotoučové brzdy Shimano Acera M396 desetirychlostní sada Shimano Deore M6000 pevná zapletená kola o průměru 28“
ELEKTROMOTOR
Tepajícím srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.
BATERIE
Na spodní trubce rámu našla své místo baterie LG Li-Ion s kapacitou 13 Ah (468 Wh) a dojezdem až 130 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí krom kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje slouží tlačítkový ovladač uchycený u levého gripu vedle brzdové páčky. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.
VÝBAVA
Do detailu propracovaný hliníkový rám doplňuje vzduchová vidlice SR Suntour NCX D Air RL-DS se zdvihem 63 mm a zamykáním z řídítek. Kola o rozměru 28“ jsou zapletena na nábojích Shimano Alivio a pevných hliníkových ráfcích Remerx Top Disc. Pohonnou soustavu tvoří desetirychlostní sada Shimano Deore s kazetou Shimano Alivio a klikami Bafang MaxDrive. Z nabídky značky Shimano pocházejí rovněž hydraulické kotoučové brzdy s označením Acera M396. Široká řídítka, krátký představec, ale také sedlovka a sedlo nese logo české značky Spectro.
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Základem tohoto modelu je kompletně přepracovaný hliníkový rám s částečně integrovanou baterií, vnitřním vedením bovdenů a tapered hlavovou partií. Pozice za řídítky je vzhledem ke spíše kratší horní rámové trubce příjemně vzpřímená, nepostrádá však pro značku typický sportovní švih. K pohodlí přispívají ergonomické gripy a v neposlední řadě také bohatě polstrované sedlo. Jízdní vlastnosti jsou po všech stránkách velmi jisté, kolo je snadno ovladatelné, a to jak v nízkých, tak i vysokých rychlostech.
Najeto cca | 1900 km |
---|---|
Typ pohonu | Středový |
Elektromotor | Bafang MaxDrive 250W |
Systém | Bafang MaxDrive 80Nm |
Výkon motoru | max. 350W |
Baterie | LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion |
Doba nabíjení | 5-6 hod. |
Počet nabíjecích cyklů | min. 500 |
Displej a ovládání | TFT Colour |
Reálný dojezd | 80 km v kopcovitém terénu |
Maximální dojezd | až 120 km |
Typ rámu | Alloy 6061 |
Přední vidlice | SR Suntour NCX D Air RL-DS (vzduchová se zamykáním z řidítek) |
Představec | SPEC Cross 80 mm |
Řidítka | SPEC 31,8 mm 680 mm |
Gripy - madla | Velo Lock-On (ergonomické) |
Brzdy | Shimano Acera M396 - 180mm |
Řazení | Shimano Deore M6000 |
Měnič - přehazovačka | Shimano Deore M6000 |
Kazeta - vícekolečko | Shimano Alivio HG 300 (11-36 zubů) |
Řetěz | KMC X10e |
Kliky | Bafang MaxDrive (44 zubů) |
Převodník | MaxDrive / 44 T + chainguard |
Ráfky | Remerx Top Disc 622x19 |
Velikost kol | 28 |
Pláště | Schwalbe Smart Sam 622-42 |
Přední náboj | Shimano Alivio M4050 |
Zadní náboj | Shimano Alivio M4050 |
Sedlo | Spec sport |
Sedlovka | SPEC 30,9 / 350 mm |
Počet rychlostí | 1x10 |
Váha | 21,0 kg. |
Výrobce | Apache Bicycles |
Modelový rok | 2019 |
Produktová cena | 49.990,-Kč |